Form

Jag har roat mig genom att göra en form tabell för dom senaste 6 omg i dam-Elitserien(omg 16-21). Som en liten vägledning inför det stundande valet av 1/4-final motstånd.
1. IKS 10 p
2. Lugi 10 p
3. Eslöv 9 p
4. HEID 7 p
5. Skuru 6 p
6. Spåret 6 p
7. Västerås 5 p
8. Skövde 3 p
Kanske inte så överraskande mer än isf Skövdes usla form med endast en pinne vs H65 hemma och två vs ÖSK med uddamålet likaledes hemma.

En annan faktor att ta hänsyn till kan vara en del klubbars mkt tunga skador på nyckelspelare. Sabina i Lugi, Wiberg i Eslöv, Cadario i Skövde och Olsson i Spåret. Deras frånvaro ar givetvis oerhört tunga avbräck.

Återkommer med mitt 1/4-final tips senast på fredag!

Mitt favoritlag i fotboll är ju som bekant Blå-Vitt men jag som är uppväxt med engelsk fotboll har ju självklart ett gäng som är mitt även i Premier League. Min genaration byter heller inte favoriter utan min kärlek har bestått sen 6 års ålder. Formen är oxå god i nuläget. ARSENAL är klubben och favoritpjäsen är arbetshästen Song!
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du har ofta synpunkter på att Sävehof värvar från Heid. Men de 20 st flickor 98 som gick åt andra hållet får man aldrig läsa om?

2012-03-14 @ 21:20:16
Postat av: Krister

Det var 98-lagets ledare som tog kontakt med Heid, med mig faktiskt. Och frågade om dom fick komma över. Vi var helt ovetande och tog kontakt med Sävehof och frågade om det var ok för klubben. Det var det och 98-laget kom. Vilket vi förstås är mycket glada för!

2012-03-15 @ 10:29:15
Postat av: CK

Åsikter har jag oftast alltid och på min egen blogg framför jag dom.

Vad det gäller 98-laget så får andra kommentera det för det har jag tyvärr ingen kännedom om och bryr mig faktiskt inte heller.

2012-03-15 @ 13:37:08
Postat av: dennis sandberg

skräll att du valde en arbetshäst som favorit spelare!!!!!

2012-03-15 @ 14:41:37
Postat av: christer

Med en dåres envishet skulle jag vilja veta vad som händer i Önnered. Några säger skador.De flesta säger oerhört lovande juniorer.Det som stämmer är att poängen uteblir. Och vad jag menar är herrlaget.....

2012-03-15 @ 19:06:18
Postat av: CK

Fd Undrande nu Christer men alltid Magnusson. Du verkar oerhört bitter på ÖHK, näst intill besatt. Just nu är formen inte god men med hårt jobb kommer man alltid tillbaka och vi jobbar hårt. Läs någon annanstans än på bloggen så mår du säkert bättre.

2012-03-15 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0