Victory x 2

Två veckor avklarade på försäsong 2 med 17 pass på 11 dagar. Besättningen har slitit hårt och fick en ledig helg från tränarn med egna pass på menyn. Förutsättningen för att kunna träna så mkt är ju att klubben skapat möjligheten till två morgon pass, tis + tors. Övning ger ju som bekant färdighet!
Nu står en ny spännande vecka inför dörren. Imon anländer får nya h6:a ända borta från Ryssland🇷🇺. Ska bli väldigt intressant och mkt roligt. Vi spelar oxå en mini-cup till helgen vs Boden och Sävehof i Kungshamn. Mina första träningsmatcher med nya besättningen.
 
Tippade ju att våra U-21 herrar skulle ta guld borta i Brasilien men det blev en femteplats efter endast en torsk i turneringen. Domarna va tydligen katastrof i förlustmatchen vs Egypten och så va det säkert. (Har själv inte sett matchen).
Kan med mkt stor tydlighet intyga att domare kan avgöra kamper i handboll. Som nykomling i högsta serien, med ett antal lag, så är det mkt lätt att inte få nåt med sig i bedömningssporten handboll. Längst ner i näringskedjan!
 
Att Jerry Tollbring kom med i All Star Team förvånar mig inte alls. Killen är en extrem talang som nu växt ut till en mkt bra elitspelare. Redan när vi mötte han med ÖHK gjorde han mål från alla lägen t.o.m bakom kortlinjen.
 
Ledig helg hemma i Järnbrott och Blå-Vitt match vs ÖSK. Självklart då att gå till Gamla Ullevi idag. Total överkörning och tennis siffror 6-0!!! Många va bra idag men min svaghet för arbetshästar är ju känd så jag kan inte nog berömma Salomonsson och Boman. Två gubbar som alltid sliter kopiöst oavsett motstånd, så oxå idag. Fortsatt serieledning = underbart!
 
Victory nr 2 kom när mitt andra favoritlag The Gunners slog Chelski med 1-0. 
 
Igår vann Staro Italy V75:7 med Thomas Uhrberg🏆. Landets bästa kusk enligt mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0