Comeback

Ska gå igång med bloggandet igen och tänkte framförallt skriva om handbollen i mitt nya hemland🇳🇴!?, men oxå en hel del annat.
 
Jag har flyttat till Fredrikstad och är där tränare för damlaget som spelar i näst högsta serien. Klubben åkte ur i våras med ett mål😡, helt otroligt! Vi i klubben jobbar stenhårt för att få ihop ett så bra lag som möjligt och som förhoppningsvis kan ta sig direkt tillbaka till högsta serien. Processen i att bygga lag från första sten till sista är lika härlig och utmanande varje säsong och pågår ju egentligen hela säsongen. Lagbyggande är nog det jag gillar allra bäst i tränarrollen.
 
Jag flyttade upp 18.5 då vi började försäsong 1 och bor nu i en trea i Gamlebyn. Klubben har tagit hand om sin nye svensk på ett grymt bra sätt och verkligen hjälpt mig med det som behövs.
Det jag saknar är "dagens lunch" som inte finns på vårat sätt och alla som känner mig vet ju att det är nåt jag gärna käkar.
 
Vi kör igång igen 20.7 med hell-week som innebär 11 pass på 7 dagar. Mkt fys med styrka, löp, brottning och triathlon men oxå en del handboll.
 
Uppdateringar kommer nu komma kontinuerligt👊!
 
Nu gäller som alltid hårt jobb👊👊
Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika roligt att läsa. Lycka till nu Ck.

2015-07-15 @ 14:18:06
Postat av: Ola Öhman

Lycka till, att lyfta lag till högsta serien är ju något av din specialitet så det kommer säkert att gå galant. Vi saknar dig på Kristinedal.

Svar: Tackar för det Ola!Idag va tyvärr inte vårat Blå-Vitt vassa😡.
Ha de gött!
coachck.blogg.se

2015-07-21 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0