GOD JUL

Mitt västsvenska all star team i Elitserien till Jul:
MV: Aggefors AHK
V9: Fingren HKA
M9: Konradsson AHK
H9: Fagerlund AHK
V6: Tellander AHK
M6: Nielsen IKS
H6: Pettersson RIK
Coach blir självklart Franzén.
 
Lite tankar om herrallsvenkan så här i juletid.
# Blåklockorna är som jag tänkte alldeles för bra för den här serien.
# Rimbo, som är ständigt missförstådda, har fler röda kort inblandade i sina matcher än alla övriga kamper ihop!
# Daniel Steen i Alstermo är den spelare som enskilt betyder mest för sitt lag.
# Hästös satsning väcker intresse och i sinom tid även respekt?
# Lindesbergs kräftgång förvånar i vilket fall mig.
# Under herrarnas EM i januari får vi Elitseriedomare i serien. Det behövs!
# Vi i ÖHK är nöjda med att fira Jul på kvalplats till Elitserien.
 
Imon startar damelitserien om med en vinst för Bollklubben vs Blåklockorna.
 
NHL konflikten gör mig mer och mer irriterad. Hur fan kan gubbar som har 40-50 miljoner/år med att strejka när klubbarna blöder. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0