Veckan som gått

EM-kvalet vs SLO och TJE blev en så lätt historia som jag hade förutspått. SWE gör det bra och man kan inte hjälpa vilka man möter, alltså man kan bara göra sitt och inte rå för att motståndarna inte räcker till. Johanna Ahlm kom in på ett bananskal och visade att hon självklart är en spelare för kommande Mästerskap. Bäst tycker jag annars Grubbström och Islas-Helgesson varit. Min gamla adept Ullis visar att man kan komma med Landslaget även när man blivit bortvald av jätten ute i Partille. Starkt jobbat! När förbundskapten Johansson säger: vi hänger av dom efter 40 min, så kan alla klubbledare suga i sig som varje pass året runt jobbar med spelarnas fys. Tycker oxå att förbundskapten gör ett jävligt bra jobb och verkligen fått LAGET att tro att det mesta går.

Vilka jävla resultat: HKA vs RIK 24-40 och Skånela vs Hallby 47-24!

Blå-Vitt slutade 7:a och svek mig ngt kolossalt i år igen. Tränare Olsson blir nu tränare i Norge och det tror jag passar utmärkt för där vill man ju verkligen skyffla fotboll.

Är inget större fan av Juholt men tycker han gjorde rätt som stannade kvar som partiledare för Sossarna. Murvlar och massa andra proffstyckare varken tillsätter lr skall avsätta honom.

Hoppas svinen som mördade paret i Långared snart åker dit och att sedan nyckeln till dit dom skall sitta slängs i havet!

Mitt gäng har under veckan lirat två matcher. Logiken finns väl inte alltid, torsk i Helsingborg, med ett, efter en bra drabbning och idag vinst, med ett, vs IFK Ystad efter en mindre bra drabbning. Poäng smakar alltid mumma så nu ser vi framåt vs framtids segrar!

Ord på vägen: se upp för ormen och hittar du den så hugg av huvet.  
Kommentarer
Postat av: Madde

Gillar ditt "ord på vägen" uttryck!!!

2011-10-26 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0