SIF

Imon smäller det hemma vs hittills obesegrade Skånela med min kompis Dagge som tränare. Tror på en mkt bra drabbning vs två besättningar som är i god form. Den som hade tippat SIF och Rimbo som topp två innan serien hade nog med gott fog kunnat kalla sig Einstein.

Förra omgången i Dam-Elitserien var mkt riktigt som jag sa den enklaste hittills medan den sista omgången innan VM känns ngt mer öppen.
H43 vs Spåret  2:a. Innan serien hade jag tippat hemmaseger men nu tycker jag att Blåklockorna tyvärr bara har två spelare som visar klass, visserligen hög sådan men ändå... Spåret vinner återigen en kämpaseger.
Eslöv vs HEID  2:a. Bollklubben starka i år och nu kommer oxå första bortasegern. Eslöv letar fortfarande formen tiden efter skyttedrottningen Anna Olsson.
IKS vs H65  1:a. Enorm stor skillnad mellan lagen.
Kropps vs Skövde  2:a. Hemmalaget försöker på ett berömvärt sätt men räcker inte till vs dom bättre lagen.
Västerås vs Lugi  2:a. Vinrött klart bättre men ändå lite skrällvarning.

Kan nästan lova att Zlatan inte spelar vs England. Barca borta och på brittiska öarna brukar det inte vara så roligt och då är det lätt att bli lite krasslig!?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0