Summering

Matchen igår vs Tyresö var blev enkelt beställningsjobb och en bra preparé inför slutspelet. Vi sov över i Sth och avslutade kvällen med bacon & cheeseburger på Hard Rock, Sveavägen. Tottenham-Milan gick på storbild och till min och Kent B:s stora glädje gick Spurs vidare i C-L. Sen bar det av för att helikopterspana på ett av stans sunkigaste övernattningsställe, Vanadis, men med en tålmodig besättning funkar det mesta. 

Efter matchen så skulle det väljas i slutspelet och alla kvartsfinaler blev dom förväntade. Vi ser grymt mkt fram emot våran vs Skövde och kommer att med oerhört stor glädje gå in i drabbningarna.

Många frågar mig varför vi blivit ännu bättre i år? Det finns många detaljer som har spelat in men den avgörande är att vi har förstått vidden av klyschan "hårt jobb lönar sig alltid"

Hur fan ÖHK-dam kan undvika att bli bland dom 5 bästa i Allsvenskan och få kvala till Elitserien är för mig en gåta.

Är mkt orolig för Blå-Vitt och förstår inte hur man kan spela med en forward vs Qviding. Jag menar att lag av den kalibern skall köras över med en 3-4 baljor. 1-1=kalkon!   
Kommentarer
Postat av: Susanne Wanne

Du har inte sån koll på öhk-dam så du kan uttala dig

Vill du ha koll så ring gärna :)

2011-03-11 @ 09:18:20
Postat av: AK

Surt sa räven =)

2011-03-11 @ 10:34:04
Postat av: Stena

Får man inte uttala sig utan koll`?

2011-03-11 @ 15:52:06
Postat av: Johan

ÖHK - Tabellen talar väl för sig eller.....

Synpunkter och åsikter får man ha utan att kontrollera med ÖHKs diciplinnämd - sekten talar.

2011-03-12 @ 12:48:54
Postat av: Frölundare

Fru Wanne; Att ha insyn i erat lag är inte speciellt svårt, ta en titt på tabellen eller FaceBook, det löser nog till och med "Kruta"... Håller med föregående talare: Sekten talar.

2011-03-12 @ 23:50:08
Postat av: Greve af Önnered

Lugna och fina nu mina kära Järnbrottare, det kändes väl ändå som att Fru Wanne skämtade med sin vän CK ???

2011-03-13 @ 00:34:11
Postat av: Handbollare

"Du har inte sån koll på öhk-dam så du kan uttala dig", känns ganska bittert skrivet? Inte rätt blogg att läsa i fortsättningen om Fru Wanne är lätt-stött kanske? Lycka till nästa år Öhk-Dam!

2011-03-13 @ 17:58:25
Postat av: Ester

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 08:15:36
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0