Mkt besviken

Inför mötet igår på Västgötaslätta var jag rädd för en sak och betänk då att jag inte varit rädd sen någon gång på 60-talet. Det var inte Frisk, motståndaren Skövde, arenan, publiken lr vädret utan något helt annat och mina farhågor besannades med råge. Jag kommer längre fram i tiden att avhandla detta ämne mkt djupt men väljer nu att se framemot nästa drabbning på lördag. Vi förtjänar respekt och skall oxå få den !

Om nu någon, tillnärmelsevis någon skulle tro att Bollklubbens stolta flickor skulle ha givit upp när vi är i brygga så kan jag tala om att då känner man inte besättningen. Vi kommer att strida in på linjen och är fullständigt övertygade att detta fortfarande går att vända. Detta gänget har inte vikit sig någon gång under säsongen och kommer absolut inte att göra det nu. En mkt stor eloge till vår fantastiska publik som stöttade oss under kampen! .

Hade jag varit Blå-Vitts tränare hade jag valt Thomas Olsson solklart före Jakob Johansson på det defensiva mittfältet.

Hur fan kan man vara ungdomsordförande i SSU och vara 29 år. Var någon annanstans än i politiken är man ungdom vid den åldern?   
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissar att ämnet gäller domartillsättningen. Katastrof även i andra slutspelsmatcher.

2011-03-24 @ 15:08:31
Postat av: John

SSU, MUF, LUF och alla andra "ungdoms" föreningar är till för politik intresserade under 31. Missledande, ja.

2011-03-29 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0