Intressant

Bollklubbens stolta damlag går nu in i en mkt intressant vecka i förberedelserna inför kvartsfinaldramat vs Skövde. Vi kommer i början på veckan lägga fokus på tempot, alltså mkt kontrings- och spelförståelseövningar för att på tors+fre koncentrera oss på det kollektiva spelet och taktiken. Egentligen inget annorlunda än hur en normal vecka ser ut med laget. En sak är dock oerhört säker och det är att det här ska bli grymt sköj!

Idag har jag sorterat lite i vad som eventuellt skall stå på menyn nästa säsong och känner att jag kommit ngt närmare ett beslut. Ngt kommer det att bli men vad vete fan ännu, men angenäma problem är oftast roliga att lösa. Har oxå tagit en långpromenad med Svea i Änggården=livskvalité.

SWE vs Slovakien ett sömnpiller mot ett lag som vi ska slå alla dagar i veckan.

Zlatan fick hjärnsläpp och Milan trampar just nu vatten men leder ändå serie A överlägset. Bästa ligan för mig är solklart Premier League.

Min åsiktsblogg väcker känslor och reaktioner vilket väl till viss del är meningen. Men ännu mer framför jag uppfattningar i ngt jag själv tycker är intressant. Jag kan oxå lova att jävligt många har åsikter när Bollklubbens stolta flickor lirar. Det är väl underbart när man har en produkt som berör. Tänk själva om det vart tvärtom. Makarna Wanne är för övrigt några jag absolut inte har ngt otalt med.
Kommentarer
Postat av: BMW

Nyfiken! ;)

2011-03-13 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0