Allt har sin tid!

Jag känner STOLTHET över vad vi har presterat över tid och att vi har gjort vårat lag till ett av Sveriges bästa gäng. Vi har blivit ett lag att räkna med i alla sammanhang. Ett lag som vet att hårt jobb lönar sig! Alla i laget kommer fortsätta att utvecklas och erfarenheten från årets slutspel gör att besättningen går en mkt ljus framtid till mötes.

Jag känner BESVIKELSE över att vi inte fick Skövdes skalp att hänga i bältet men är oxå stor i nederlaget och önskar Frisks flickor lycka till!

Jag känner VEMOD över att det är slut. Jag har jobbat med en besättning jag tycker oerhört mkt om i 6 år, vissa i alla år och några lite kortare tid. Jag har gått till en mängd matcher och träningar och i stort sett alltid tyckt att det varit jävligt roligt och stimulerande. Jag har oxå fördelen att själv få välja när jag ska sluta och inte behöva bli ombedd, vilket en del bättre tränare än mig säkert har blivit.

Det känns oxå gött att kunna säga att dagens drabbning dömdes av två utmärkta pipblåsare.
Kommentarer
Postat av: Ingvor

Tack för alla matcher genom åren. Det har alltid varit kul att se er. Fart, fläkt och ett jävlar anamma. Ni har bjudit på god underhållning, för det är ju faktiskt i den branschen ni är - underhållningsbranschen. (Det är inte kul att spela för tomma läktare, ni lockar tom icke Heidare till hallen) Lycka till i framtiden - nu startar en ny era.

2011-03-26 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0