mm

Ett tag sen vi mötte Skuru men måste bara säga att det kändes rätt gött att kunna sitta tillbakalutad och se besättningen vinna komfortabelt. Minns ändå att vi förra säsongen loosade med 15.

IKS-stjärnan Gulldén till Viborg, föga förvånande och rätt beslut tycker jag. Igår i radion ondgjorde sig Abbe, som jag för övrigt gillar, över att IKS bästa spelare försvinner och lite grann åt hållet "tyck synd om oss". Då finns det många klubbar det borde va synd om i vår lilla liga. IKS har redan till nästa säsong värvat Ahlm från Kropps och med det troligtvis skjutit Uddevalla klubben i sank. Betänk att IKS alltid, med väldigt få undantag, kan köpa vad man vill i landet. Tror inte man nöjer sig här utan kommer säkert att värva ytterligare minst en färdig spelare. Jag lipar inte över detta utan säger "money talks". Min kompis Grauers däremot önskade lycka till och räknade in övergången.

Förstår inte varför inte RIK har lånat målvakten Johannesson från IKS!

SWE i semi och jag är inte lika överraskad som alla andra verkar vara. En bra lottning och hemmaplan är faktorer som betyder grymt mkt. Den stora matchen är vs CRO som man fick att totalt vika ner sig. Idag tror jag däremot att det tar stopp FRA känns ruggiga. Jag lovar att Carlén spelar

Hoppas att fotbollslandslaget kan få en returmatch vs Botswana lr varför inte Swaziland.

Trängselskatt=vilken jävla dynga! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0