Lite sent, men

Drabbning vs Kärra i helgen som jag tycker att vi hanterade på ett bra sätt. Absolut inte den bästa matchen vi har gjort men tycker ändå att vi avfärdade Kärra på ett formstarkt sätt. Det var en match som skulle göras och arbetssegrar är nog kanske ändå dom godaste. Jag sa till mitt lag att är ni tillnärmelsevis lika nöjda med den här segern som  tränarn så är ni jävligt nöjda. Nya insatser till helgen vs Skuru.

Är smått imponerad av hur Kärra, herr, har fått till försvarsspelet. 18 bollar in i derbyt vs ÖHK=starkt.

Kvarnby dambasket var ett slutspelslag så gick bästa amerikanskan sönder. Umeå hade endast en seger och man skaffade en amerikanska. Lagen möttes i helgen och givetvis vann Umeå! Kan inte va svårt att va basketcoach= skaffa nån lr några importer så går det bra lr tvärtom så går det åt helvete. Lagbygge är inte att tänka på.

Kallio får inte förlängt kontrakt i VF Hockey och det blir ramaskri i media. Samma media som tidigare kritiserat ledningen för att inte agera och ha någon idé. Jag tycker klubben gör helt rätt, tycker man inte Kallio är värd sin plats och pengar nästa säsong så skall givetvis inte kontraktet förlängas oavsett om Kallio gärna för alltid vill bosätta sig i Götet.

SWE:s insats hittills i EM är klanderfri men vi skall oxå veta att några toppnationer har vi ännu inte mött. Gruppen känns som en motorväg till mellanrundan. Larholm=viktigaste spelaren!    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0