Minst 6:e plats

Idag bröt vi ner Kroppskultur från Bohuslän. Ingångsvärdena i drabbningen var att bohuslänningarna skulle säkra kvalspel och ha en liten chans på slutspel och vi ville med alla medel säkra minst en 6.:e plats.
Det kändes som om mitt scenario om matchen följdes och efter en någorlunda jämn första halva så tog vår bredare besättning och bättre fysik ut sin rätt. Så till slut en ganska enkel victoria och segern skrevs till 33-21.
Vi känner oss grymt starka och ser verkligen fram emot avslutningen på serien och ett stundande slutspel.

Jag lider oxå med IKS som i år inte kan välja oss i kvarten och således inte kan komma till den underbara HEID-hallen och få njuta av sin favorit arena. Min empati är stark.

Satte mig när jag kom hem efter vår match och skulle följa övriga Elitserie-matcher online. Inte en enda var uppkopplad, total-kalkon av hemmalagen Kärra, Gurkorna och IKS.



 
Kommentarer
Postat av: BMW

Så himla härligt! Får bli nått annat trevligt lag som får komma och hälsa på...

2011-02-27 @ 06:51:32
Postat av: Ebba

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 01:37:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0