Hatami

Min gamle adept Payam klar för AHK. Detta kan bli bra säger Stocken, tro fan att det blir bra man har ju fått en målspruta av rang. Jag har många goda minnen av Payam sen min tid i Wassarna och när vi sedan värvade honom till vårat Elitserielag med HEID-herr som nykomlingar i högsta serien 2004. Den sommaren tränade jag och Payam styrka tillsammans på Verket och jag kan lova att han la på sig grymt mkt muskler och blev rejält stark men en sak vill han nog inte bli påmind om och det var att i slutet av sommaren så pressade Payam 120 kg i bänk och det var en ordentlig ökning bara det att tränarn, alltså undertecknad, hivade up 130 kg! AHK har fått en riktig vinnarskalle och en bra gubbe. Lycka till!

Kommande kvalspel till dam-Elitserien är rena spexet. Nacka, Skuru B, vill förmodligen inte kvala vilket isf skulle innebära att 5:e laget ÖHK som har tagit ungefär lika många poäng som man har tappat skulle få kvala till finrummet. Skillnaden kommer i år att vara större än någonsin mellan kvallagen. 
Mitt förslag som oxå kommer ge en bättre Elitserie, vilket självklart alltid måste vara målet, skulle vara:
Allsvenska 1:an direkt till högsta serien.
Allsvenska 2.an och 3.an kvalar vs 10.an och 11.an i Elitserien i direkt-off
12.an åker ur Elitserien
Det skulle bla innebära att ett lag som Kärra, just nu 11:a, som är mkt bättre än kvallagen skulle hänga kvar, alltså vi får bästa möjliga produkt.

Klubbdirektör Adrian gnäller över att Frölundas finska spelare blir skadade på turné med Lejonen och att inte skadeersättningen är reglerad mellan klubben och finska förbundet. Min förvåning är varför är inte detta klart för längesen och ett förslag skulle kunna vara att ge fan i att skaffa så många finnar.   
Kommentarer
Postat av: Payam Hatami

Tjena CK!



Hahhaah ja det har du rätt i =) den förlusten har jag inte kommit över än. Jag är redo för en ny match om du är sugen, hahahah =)

2011-02-18 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0