Äntligen

Vi är ett gäng som brukar träffas en gång i halvåret och tjöta oxå bli det alltid hamburgertallrik och en hel del öl+shots. Kellys heter stället, ett riktigt klassiskt ölhak med en allsköns blandning av folk. Ungt som gammalt, esteter, idrottare, kåkisar och en massa gaddningar av alla dess slag. Besättningen igår bestod av undertecknad, domarchef Sighed, gubben Webb, banverks-Kent, Virre, ass damtränare i HKA Claesson och ngt senare kom Frasse chefstränare i IKS. Mkt trevlig sittning var det som alltid och en tung dagen efter är snart till ända. Ser redan framemot nästa träff på Kellys!

Imon skall jag se min gamla besättning för första gången den här säsongen. Räknar faktiskt med en ganska enkel seger för Bollklubben vs Skuru som passar järnbrottarna perfekt. Försvarschefs Elins inträde i laget efter avstängning och ett för övrigt skadefritt hemmalag tror jag kommer att varva upp nu och självklart i slutändan hamna topp fyra. Skuru bästa vapen vs Bollklubben har på senare år varit Natta Hagman nu i Lugi och systrarna Pettersson som nu spelar sparsamt lr varit skadade. Westbergarna har man alltid haft lätt emot. Mitt tips blir 28-22.

Slutligen måste jag säga att det ät grymt skönt att det går mot ljusare tider för i Göteborg känns det just nu som det nästa är kolsvart hela dygnet.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0