Allvaret

Idag börjar VM borta i Brasilien för svensk del. Alla och jag säger verkligen var ju överens om att dom tre första matcherna vs blåbärsnationer enbart var förberedelser. Därför ar det ngt förvånande att en hel del skribenter verkar uppriktigt oroliga. Svenska lag inkl landslag är ju nästan alltid bäst när det är skarpt läge och motståndaren har målats upp som något fantastiskt. Fantastiska nationer kommer nog inte förrän i ett slutspel men idag gäller Kroatien som helt plötsligt beskrivits som grymma nu när man skall spela vs våra EM-silvermedaljöser. Jag ser SWE som klara favoriter och tror på en ganska enkel victoria. Gulldén och Torstensson kommer att gå i bräschen idag för den svenska armén. Mitt tips 27-21.

Betyg har jag givetvis skitit i hittills men nu kommer dom efter matcherna 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0