MFF

I lördags bröts återigen en match i Allsvenskan, denna gång MFF vs DIF. Matchen bröts pga att man kastade kina-puffar på varandra på läktaren. Jag blir så jävla trött på att man kan bryta en match av denna anledningen då domarn säger att han inte kan garantera säkerheten. Domarn skall väl blåsa matchen och polis och vakter ta hand om säkerheten lr vad gör dom där annars. Asså hör ni själva, kina-puffar bryter en match.
Mitt tips är att hänsynslöst rensa ut dom skitarna som förstör för alla andra och faktiskt väcka poliser och vakter så dom gör sitt jobb.

Blå-Vitt känns som tidigare, alltså ganska avslaget. Tänk att en stukad fot på Jacob i Falkenberg kanske räddade Olssons jobb!?

Försäsong 2 är igång och för vårt vidkommande var det barmarksläger i helgen.
Fre: löptest + lång intervall
Lör fm: box + styrka
Lör em: tennis turnering
Sön fm: explosivitet + kort intervall
Sön em: distans
Nu rullar veckorna på och snart är det seriepremiär vs Hästö. Vår första träningsmatch är 16 aug vs Redbergslid. Uppvärmningsmatcher tidigt i aug har jag som bekant allergi mot.

Ord på vägen: gräv en grop till andra så faller du själv till slut i!   
Kommentarer
Postat av: Micka

Tennisturnering, Vad är detta för lyx!? Vad hände med intervaller i hästbacken??? =)

2011-08-01 @ 15:29:41
Postat av: Ankan

Det dricks väldigt lite kaffe i Heidhallen nu för tiden!

2011-08-01 @ 22:44:26
URL: http://prokavaj.se
Postat av: Anonym

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154

2011-08-01 @ 23:10:08
Postat av: CK

Skönt att du kommer ihåg vår tid i hästbacken. Härliga minnen!

Kaffe kan jag lova att det dricks fortfarande nu med min kollega Kopp Drickar Glenn.

2011-08-02 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0