Vad händer idag?

Blå-vita torsken nr 4 kom igår vs Gnaget. Den här gången kunde inte ens tränare Olsson säga att det såg bra ut. Det såg helt enkelt bedrövligt ut. En dålig förra säsong, en kass försäsong och en röten inledning på årets serie är ingen enstaka händelse utan en trend. Spelet har blivit mer och mer lättläst och gubbarna ser mest ut som man inte tror på det man gör, mkt illavarslande.
Att gapa på att tränarn skall avgå kommer alltid upp när det går tungt. Mitt tips är att Olsson som man säger, i samförstånd avgår idag och jag tycker det är rätt. Olsson har gjort mkt gott för Blå-vitt men nu verkar både idéerna och energin va slut.
En sak jag egentligen inte gillar är att alltför sällan ställs klubbledningen till svars. Vad har styrelsen och sportchefen Mild gjort för lagbygget? Årets värvningar Drugge och nye islänningen känns ok men absolut inte mer och tidigare bla Gaisarn Ericsson, va fan har han åstadkommit, så där krävs en ordentlig självrannsakan

Igår vann AHK hemma i skokartongen vs Godtemplarna. Inte det minsta överraskande för där går det nästan inte att vinna och när sedan AHK tillåts spela ett mkt tufft försvarsspel så suger man musten ur Eskilstuna-laget. När jag såg att Maths och Patrik skulle döma kampen så var jag fullständigt överygad att segern skulle gå till hemmalaget. Konsekvent och bra bedömning rakt igenom och man tillät mkt kamp vilket är gött att se.
Anfallschefen, Stocken, hittade oxå rätt med Bliznac, Lasse B och Pontus på 9 meter. Äntligen fick Pontus, målarn från Torsby, chansen och han tog den verkligen.
Tycker AHK coachades bra överlag och man disponerade manskapet på bästa sätt. Kanske att brutale Kangas känns lite "over the hill".
Nu tror jag att jag får rätt i mitt tips att AHK nyper nästa match i Eskilstuna och sen avgör hemma.

Damlandslaget vann igår vs Croatia borta och A W-F.s fina vårform sitter i.

Snart till Verket och idag blir det bänken!
Kommentarer
Postat av: Mitt6

Bänken ???? vad kör du med nu ??? har du kommit upp på 60 pannor kanske,kommer ihåg i Angered du körde bänk med samma vikt som jag hade när jag körde biceps !!!!!

2011-04-23 @ 10:39:22
Postat av: CK

Gammal är jag men dubbla 60 kg så ligger du nära. Biceps är heller aldrig fel. vad jag kommer ihåg så smög du dig mest på den tiden i Los Angered.

2011-04-25 @ 18:40:18
Postat av: My

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 10:30:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0