kommentar

Är man otroligt mkt konspiratoriskt lagd verkar man kunna tro att jag vill min gamla klubb illa. Jag började i Bollklubben 1969, samma år som jag började hålla på Blå-Vitt, och har gjort min gärning där i nästan alla år(spelare och tränare, ungdom+elit). Med detta vill jag mkt tydligt ha sagt att ingen behöver tvivla på min lojalitet i synnerhet inte på laget i mitt hjärta. Jag fick förmånen att lämna när jag själv ville och har nu ett nytt uppdrag och lämnar med rak rygg och flaggan i topp.

Kommentaren som jag lämnade om ev nyförvärv har jag själv läst på tre ställen på nätet så det är inte ens en nyhet utan en mkt harmlös kommentar på min egen blogg. Att ha åsikter det kan jag lova att det kommer jag alltid att ha.

Du som tydligen inte gillar mig och förmodligen inte heter Jan T ska få ett råd: skit i att läsa bloggen! 
Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kommer att sakna dig Ck :)

2011-04-05 @ 11:46:33
URL: http://fridabjorkroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0