helgens sport

Måste börja med haveri-vitt. En kass förra säsong, en usel försäsong och nu en haveri start. Jag sa redan från början att jag var livrädd för den här säsongen och det har bara gått två omg men var finns tecknen på en förbättring. Idag regelrätt stryk av BK Röva och i vanlig ordning skyffling av långbollar på en vilt jagande Hysén. Sjukdomsinsikten måste ske omgående för att inte denna säsongen oxå skall gå förlorad. Ett tips är att börja spela med två forwards så att vi nån gång kan få ett lite längre anfall och givetvis även få fler målchanser. Nu känns det som vi har 6 försvarare, 4 i backlinjen och två släpande mf. Släpp loss och kom nu för fan igen vs HIF.

Säga vad man vill om Makrillarna men handlingskraft visas när man återigen släpar hit några importer.

Kopparberg/GBG vill spela som Barca. Målet är jävligt högt och inte ofta Barca spelar 0-0. Mot Tyresö var Johanna Almgren bäst på plan. Kanske tur att Tobbe inte sa att dom skulle spela som haveri-vitt.

Är fullständigt övertygad att IKS-dam kommer att köpa minst ett meriterat nyf till.

Såg Drott slå GUIF b-lag inte särskilt övertygande vilket gör mig helt övertygad att Redbergslid knäpper halläningarna på ons och går till semi vs IKS.  
Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 05:32:24
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: CK

Jag det gör jag om än ngt sällan.

2011-07-20 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0