Reflektioner

Såg IKS vs Viborg. Kan bara säga att danskorna!? är ett hyfsat gäng. Bagarn tyckte efter matchen att det inte var roligt med domarna och att dom etablerade lagen alltid får fördel i Europa. Då kan jag tala om att så känner sig alla lag när man möter IKS i Elitserien. Här hemma ser domarna nåt oerhört upp till stjärnorna i IKS. Känns gött nu när empatin börjar komma!

Min bedömning om pipblåsarna är annars att nivån är jävligt ojämn mellan paren.

Tänkte kolla Kärra vs Skuru on-line igår. Snacka om besvikelse när Kärra inte lyckats fixa uppkoppling. Hur fan kan man misslyckas lr skiter man i det.

Skulle kunna tänka mig Nubbens jobb i VF Hockey. Tänk att få jobba med den pengasäcken! Tipset för att få fart på bekväma hockeylirare borde vara prestationslön! 
Kommentarer
Postat av: AK

Kanske dax att hyra in domare när det är matcher mot Sävehov så ni får en ärlig chans =)

2010-10-10 @ 19:21:26
Postat av: Nathalie Dahlin

Härlig blogg CK! Kommer följas slaviskt av mig framöver.

2010-10-10 @ 20:16:19
Postat av: Frida

Ck, i dagens hockey finns redan prestationslön :)



Hälsningar Frida med säkra källor ;)

2010-10-10 @ 20:44:06
URL: http://frippez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0