Åsikter

Bollklubben va i Uddevalla igår och fixade ett kryss. Oavgjort är alltid rättvist. vad man har gjort tidigare i matchen har ingen betydelse när resultattavlan visar lika. Matchen innehöll en svag 1.a halvlek och början av 2:a, däremot var avslutningen sista 20 min heroiska av oss efter underläge 11-18 finns det bättre lag än vi som hade lagt ner rörelsen. Igår prövades mitt lag i motgång vilket som ledare för att utveckla LAGET är mycket intressant. I medgång kan man ha vilken lallande fåne som helst på bänken. Domarna igår skötte sig utmärkt vilket känns rätt gött att kunna säga när Kropps kvitterade på straff i slutsekunden.


FRAMÅT MOT FRAMTIDA SEGRAR!

Serien sätter sig efter 5-6 omgångar då ser man hyfsat vilka lag som är fågel lr fisk. 

Blytung start för storfavoriten Önnered i nyinstiftade Dam-Allsvenskan=noll poäng. 


Frölunda Hockey är som vanligt. Bäst när man har allt att vinna, typ HV lr FBK borta och sämst när förväntas föra matcher, typ SSK hemma. Ingen kan vara förvånad. Jag tror ändå detta kan bli bra till slut. Kenta och Lillis känns rätt som ledarduo. Blåslampa på dom äldre krävs dock!

Snart dax för match Blå-Vitt vs Mjällby. Jag är livrädd för en koma-match.

Äntligen är köket färdigt!   
Kommentarer
Postat av: Carro

Ck du är grym!! Ska följa din blogg nu, hoppas allt är bra! /Carro

2010-10-12 @ 20:54:28
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: susanne

bra sida :)

2010-10-17 @ 01:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0