Beslut

Tänkte skriva en kortis, eftersom det nu är offentligt, om att jag lämnar Bollklubben efter säsongen. Mitt beslut har växt fram under hösten och när jag hade bestämt mig så var det en självklarhet att så fort som möjligt meddela min klubb, förra tisdagen 23.11. Mitt kontrakt löpte på 1+1 år och kunde sägas upp senast 110131. Att då göra det såhär tidigt ger ju klubben mkt bättre tid att påbörja jakten på ny tränare och hitta bästa möjliga lösning.
Jag är just nu inne på mitt 6:e år med Bollklubbens stolta damlag och vi har haft och kommer att ha många roliga stunder tillsammans. Min summering kommer givetvis efter säsongen men vad jag fram till dags dato är mest nöjd med är att ha skapat ett hårt jobbande Elitlag som just nu är klar tvåa i Götet efter IKS, visserligen Partille men ändå. När jag och några andra började med detta var vi 7:a, bakom IKS, Kärra, ÖHK, KHK, Torslanda och Sport.   

Mitt mål nu är att göra lagets bästa vår hittills. Mitt engagemang och min hunger att göra detta tillsammans med laget jag trivs grymt bra med är oerhört stor. Alltså tom kanske ännu större än innan beslutet om det nu går.

Rustan och IKS bestämde sig förra säsongen att gå skilda vägar i början på november och ungefär ett halvår senare vann man SM-Guld tillsammans efter en mirakulös vändning vs Drott. Bara så ni vet!

ÖHK:s damlag är med stormsteg på väg mot Elitserien, skall enligt uppgift inte förlora en match till.

MV-tränare Fikret i Kärra har fortfarande en hel del att göra, 42 insläppta igår vs Hallby.

Är mkt glad att Frölunda Hockey börjat vinna ett gäng matcher på raken.

7 rätt på V75 i helgen, 3712 kr in=mkt trevligt.  
Kommentarer
Postat av: väntar otåligt

Var är analysen av hösten som utlovades inom kort?

2010-12-02 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0