Allt möjligt

Mats Persson håller på att få revansch i Gais. Undrar vad Mild & Co tycker om det. Själv tycker jag att MP fick klä skott för all skit när ledningen helt plötsligt tappade minnet.

Mild har nu agerat och skaffat Philip Haglund, tidigare BP, till vårat 10.e placerade Blå-Vitt(placeringen är ju fullständigt kalkon). Lite Erlingmark över PH i så motto att han nästan kan spela på alla platser i laget. Själv tycker jag att han skall spela defensiv mittfältare(hade gärna sett han och Seb där). Hoppas nu inte tränarn sätter han som mittback för där ska Kalle och Hjalle spela med Dyrestam och en frisk Adam på ytterbackarna.

Damlandslaget slog Colombia med 1-0. Colombia hade noll skott på mål, vilket jävla sketgäng. Hedvig Lindahl i kassen kanske kan få a-kassa för den dagen.

Iveland tillbaka till RIK. Han har kommit hem säger sportchefen Marko, men hem är ju egentligen Ale. Snackade med Böna för ett tag sedan och han ville verkligen till RIK. Önskar en mkt bra gubbe stort lycka till och hoppas din bössa får tala.

Min kompis Grauers ny Indian-hövding Frölunda. Tror det kan bli jävligt bra.

Kan någon idrottskvinna se mer bekymrad ut än Emma Green inför ett av sina hopp i en tävling?

5 veckors hårt slit med ÖHK-gubbarna är nu till ända och jag är grymt nöjd med min nya besättning. Alla mina förväntningar på ett gäng som gillar att jobba hårt och göra rätt för sig har infriats. Nästa pass tillsammans blir 25.7 följt av barmarksläger sista helgen i juli.

Partille Cup nästa vecka=ska bli mkt trevligt!     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0