Tips!

Bloggen är under uppbyggnad så utseendet kommer att ändras med tiden. Rom byggdes ju som bekant inte på en dag.

Topp tre i Elitserien-dam:

1. Sävehof. Bäst organisation,fetast plånbok och halva landslaget. Hur ska någon kunna utmana dom?

2. Eslöv. Bästa försvar+kontring och bra nyförvärv

3. Skövde. Alltid med i toppen 

Årets överraskning tror jag kan bli Kropps. Man driver nu utveckling genom att skapa förutsättningar så att ett antal spelare även kan träna vissa förmiddagar. I mina ögon ett grymt bra initiativ. Jenny Ahlm kommer oxå att bli årets skyttedrottning.

Allsvenskan på damsidan är ny för i år, vilket jag tror var ett måste. Tyvärr tror jag att serien kommer att bli mkt ojämn helt enkelt för att alla lag inte är tillräckligt bra för att tillhöra Eliten. Allsvenskan har däremot kommit för att stanna och det var en nödvändighet för att höja standarden på damhandbollen. Serien sätter sig på några år.

1. Önnered. Ska vara bäst. Man måste bara tro på det man gör

2. H65 Höör. Min kompis Harris é ny tränare

3. Örebro. Kvalade till Elitserien förra säsongen.

Imon har jag möte med min besättning i BK HEID inför vår seriestart på onsdag 18.30 i Heidhallen vs Tyresö. Mötet handlar om rollfördelning och en förväntningsavstämning(långt ord), samt utvärdering av försäsong 2.

Ny kapten ska oxå utses av den sportsliga ledningen. 7 alternativ finns just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0