Nytt jobb?

Sävehof vs Eslöv igår, jämnt i 30 min sen tryckte IKS på gaspedalen så va den matchen oxå vunnen. Denna säsongen tror jag fan med att man går obesegrade genom serien. Halva Landslaget borgar för kvalité. Imponerande!
Några reflektioner från matchen:
1. Toppmatch i Elitserien och det kommer 300 åskådare. Var är IKS publiken?
2. Eliteriens mest underskattade spelare Ida Odén. Bra varje match!
3. När lossnar det för Toveby? Förr målskytt, pådrivare och mkt mer. Nu 20 min i anonymitet.

Alingsås är just nu ett topplag med Bliznac och ett mittenlag utan!

En av tränarens främsta uppgifter är att preparéra sitt lag för match där en bra inställning står högst på agendan. Hur fan kan då Blå-Vitt återigen tillåtas att göra en helt viljelös insats vs Mjällby och Hockeyprimadonnorna lossa vs MoDo med tennissiffrorna 0-6. TOTAL KALKON!

Göteborgs enklaste jobb måste vara presstalesman hos polisen. Det gällerbara att öva in två fraser: Inga kommentarer lr det kan jag inte kommentera. Undra vilken utbildning som krävs? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0