Gott å blandat

Börjar med det bästa. jag blev grymt imponerad av AHK i matchen vs YIF. Försvar och kontring räcker långt i handboll, ibland ser det jävligt enkelt ut när det funkar. Man undrar hur Wedberg kunnat ställa allt till rätta på så kort tid och Sidden lyckats rasera så mycket på nästan lika kort tid. Det är nog så enkelt att Wedberg vet precis vad han gör och att Sidden tyvärr inte var mogen uppdraget. Eller så är det Stocken-effekten! Efter vad jag såg senast så är jag stärkt i min tro på att AHK blir Svenska Mästare!

IKS herrar må va kungar i Elitserien men i Champioms League är dom flesta ack så små.

Bollklubbens flickor tar helg som serietvåa och vet att framtids segrar tas med ännu hårdare jobb. Ett tungt fyspass står på menyn=1,5 tim styrka+uthållighet.
Om du bestiger berget, får du utsikt över dalen!

På helgarna är det för mycket bilförare som tankat bromsolja eller inte har förstått att gaspedalen sitter längst till höger. Att köra för sakta är fan med mkt mer irriterande och farligare än att köra för fort.

Ett stort tack till Caroline Pavlic som har fixat bloggen till mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0